Nervööös

Det är så mycket jag ska försöka komma ihåg tills imorgon, döör!
Allt är liksom nytt, och någon ordentlig genomgång har ju inte förekommit.
Hoppas verkligen att någon utav dom som jobbar där är där imorgon, för jag kommer ha tusen frågor!
Typiskt mig att över analysera allt. Men när jag gör något så går jag in helhjärtat för det och vill att det ska vara perfekt. Just nu känns det här bara hopplöst. Själva dansen är ju det enkla momentet!

Idag har jag, J & A lunchat! Åt på China :) Gött gött gött.
Anna kom och joinade oss senare också. Men ojoj vad stark maten var, huha!
Sen vart det en vända på stan med Josefin och Andreas. Hittade dock ingenting.
Eller jo! En fin klänning, men den fick vara kvar för jag var inte helt hundra på den. Får se om jag åker ner och köper den imorgon :P


Ikväll blir det lugnt eftersom jag måste upp tidigt och vara utvilad!
Får se om jag skriver nåt mer senare :)
PUSSPUSS


en barngrupp jag och jessica hade hand om för några år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0