Resfeber

Herregud, vi åker ju på söndag! På lördag åker vi till Stockholm och bor där en natt..
Så nu håller jag på att packa som en tok. Musiken är på högsta volym :)
Dom ringde ifrån Siba idag också, min telefon är tillbaka. Eller ja, jag fick en ny!
Så jävla surt att dom inte ringde lite tidigare bara, för när dom ringde var jag i Borlänge..
Men hade såklart inte papperna och det andra som behövs för att hämta ut den =/
Så jag, Pela och Josse åker dit imorgon och hämtar min baby :)

Hade en supertrevlig kväll igår! Älskar att vara impulsiv, det blir alltid roligast då.
Så tack kära vänner för en trevlig kväll!

Fick ett oväntat sms från min nyfunne vän "C" igår också! Det känns skönt att veta att du lever i alla fall..
Som sagt, ta hand om dig.

Nej nu måste jag fortsätta med packningen. Sen blir det nog att träffa Micaela en stund!
Puss puss (:


imorgon kommer min fina vän therese hit också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0