Tältet

Jag hade jätte kul igår :)
Träffade folk som jag inte har träffat på VÄLDIGT länge! Så jag är hemskt nöjd :)
Men det märks att jag inte dricker så ofta, för ojoj vad jag har mått kasst idag.
Mamma och pappa skulle åka iväg och shoppa och jag tackade NEJ! Förstår ni då hur trött jag har varit?
Jag som aldrig tackar nej till shopping.
Men det fick det vara värt, helt klart. Dock var det inte så mycket folk som jag trodde att det skulle vara.
Nästa helg är det nog mer folk! Dock ska jag ju jobba på söndagen så jag får vara nykter, men det gör mig ingenting. Är ju rätt van vid att vara chaufför (;

En viss person retade gallfebern på mig igår dock. Snacka om att vara en glädjedödare..
Men eftersom jag redan hade haft en skit dag igår så var det bara att skaka av sig det och ha kul ändå!
Efter den där starten på dagen igår kunde ingenting förstöra min kväll, inte ens du :)

Tog bara några få bilder, och dom är nog inte helt godkända för Pellus att lägga ut! :P
Så ni får klara er utan bilder helt enkelt.

Ikväll blir det uppesittarkväll :) Jag & mami ska se på Oscarsgalan!
Ska dock upp och jobba 07.30 men det är smällar man får ta ibland :)
Så länge jag sover 6 timmar i natt kan jag vara på topp på jobbet. Det har jag lärt mig det här året :)


Ha en trevlig söndag folk! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0