Teneriffa

Hej bloggen! Ojoj, nu var det riktigt länge sen jag skrev. Koncentrerade mig på att njuta av resan, därför vart det inget bloggande.
Det var en fantastisk resa! Vädret var jätte bra, maten var super god och människorna var hur trevliga som helst.
Brände mig såklart eftersom jag alltid underskattar solen.. Så just nu är jag fläckig på bröstet! Suck på mig själv.
Men jag är verkligen jätte nöjd med den här resan. Jag kan rekommendera alla att åka till Teneriffa!
Det finns verkligen något för alla där. Festprissar, familjer och par!
Vi bodde på ett 4 stjärnigt Blue Village hotell med all inclusive. Så vi hade det veeerkligen toppen.
Det enda negativa med hotellet var min säng, inte alls skön! Sen vart jag magsjuk och spydde ett helt dygn, men det var ju inte hotellets fel =/

Orkar inte lägga upp så många bilder.. Men här har ni några!



Teide


häng vid poolen


promenad längs havet


mer poolhäng


sista dagen innebar att sista alkoholen ska konsumeras.. även gammel dansken :|


såhär glad blir man när man har druckit upp den.. hehe :)


världens finaste utsikt från balkongen!


skaldjur ♥


påväg hem!

Resten av bilderna lägger jag upp sen.. Måste ha godkännande från mina kära medresenärer att lägga upp dom först.. Det är en hel del knas bilder :P Men som sagt, fler bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0