Tisdag

Idag har jag fått välbehövliga saker gjorda! Är så nöjd.
Har i alla fall spenderat dagen med fina Josefin, tack för att du följde mig!

Snart kommer Anna och hämtar mig. Vi ska ut på äventyr! Hemligt hemligt ;) haha.
Älskar när det händer saker, är nästan aldrig hemma längre.

Stockholm kanske inte blir av just nu ändå, det har dykt upp möjligheter för mig jag inte kan tacka nej till..
Så nu blir det Mora ett tag till! Spännande spännande.. Berättar när jag kan!
Funderar på att skaffa lägenhet här i Mora.. Får se! Lutar åt det i alla fall.
Alltid skönt att kunna landa någonstans. Men ingenting är bestämt än!
Men håll tummarna för mig, för det här vill jag verkligen.

Näe, dags att göra sig i ordning kanske då. PUSS PÅ ER!



träningsvärk.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0