Vänner

Igår hade jag en halvdeppdag.. Kände mig helkonstig på kvällen, men det hindrade mig inte ifrån att åka till Jonas och Emelie. Alltid skönt att komma bort när man mår sådär! Väl där försvann all ångest. De är världens bästa människor, Jonas och Emelie. Josefin och Andreas kom förbi en sväng också, vi hade så himla kul :)
Vi spelade SuperMario och Andreas kommentar är oförglömlig! - "Vänta lite här nu, jag har fan lite respekt för den där blomman alltså" HAHA! Han vågade inte hoppa över! (Ja han var full)

Känner mig så självisk när jag kommer till en vän och mår sådär. Egentligen vill jag ju bara må bra!
Vill absolut inte ha någon tröst, för jag har satt mig i den här situationen själv.
H påstår att jag grubblar alldeles för mycket, så jag ska sluta med det! Kanske blir bättre då..

Fick höra en del fina saker på jobbet häromdagen, ska försöka bära med mig det.
Tror det kan hjälpa :)


Ikväll ska jag, Josefin och Andreas gå ut :) Får se vad som händer.
Vi är världens bästa team vi tre. Älskar er!

Kanske skriver sen :) PUSS


orkar inte slänga upp någon ny bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0