Ångest

I natt fick jag ångest! Och då sov jag inte själv ens. Men det var bara för en kort sekund.
Behövde bara vrida på huvudet lite så kändes det genast bättre. Bara att veta att någon är där hjälper, tack <3
Fick sjukt ont i hjärtat igår dock, har inte fått det på väldigt länge. Kändes som jag skulle få ett hjärtrus igen.
Det var så himla länge sedan mitt hjärta rusade iväg nu så jag vart riktigt nervös. Särskilt när man är borta också, usch. Men det gick över tillslut.
Hade en super mysig dag igår! Var med Anna och Nadja på stan, sen åkte vi hem till Nadja och bara myste.
Köpte ett par skor, ett linne och en tröja! Så himla fint. Har inte tagit någon bild än, men jag får göra det sen.
Tack för igår tjejer, ni är underbara. Älskar er!

Ska jobba natt inatt. Känns lite jobbigt med vetskapen om att jag kommer vara supertrött eftersom jag vaknade 6 imorse av att någons alarmklocka tjöt :) Hade svårt att somna om efter det nämligen.
Men jag ska vila en stund nu så jag får lite energi. Börjar 19 :)

Ha en trevlig dag alla.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0