Avkoppling

Hade en supermysig dag igår! Åkte runt och kikade lite i butiker med bästa Josefin.
Sen åkte vi hem till henne och kollade på film med Andreas och Henrik! Bröderna Karlsson såg vi, riktigt kul film faktiskt. Det var en sån där film då man verkligen skäms genom hela filmen. Men riktigt kul!
Efter det vart det ett skumbad med tända ljus :) Så hiiiimla mysigt. Bra dag igår!

Och idag ska jag vara duktig och verkligen avsluta hela kapitlet med Magnus. Ska åka dit och hämta mina sista saker där och lämna hans. Känn skönt att få det gjort!
För sen åker han bort någonstans och kommer inte hem förrens februari, och då bor inte jag här längre.
Skönt att det äntligen blir gjort!

Hoppas på en myskväll ikväll igen :)
Nu måste jag skynda mig lite, hektisk dag idag! Skriver säkert senare. PUSS



älskar dig!


Kommentarer
Postat av: josefin

älskar dig med <3

2011-01-19 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0