Dag 5

Hej hej hallåå. Idag har jag varit singel i 5 dagar, varför det nu var så viktigt vet jag inte.
Det gick bra på jobbet i alla fall. Efter det så hämtade jag upp Pela och Nadja sen drog vi till Josse.
Orkar verkligen inte berätta om hela kvällen, men jag hade så himla roligt.
Är man med bra människor blir det alltid roligt.

Tack för alla fina kommentarer, sms osv. Jag är liksom ni stolt över mig själv, trodde inte jag skulle ta det så bra.
Känner mig väldigt vuxen, haha :)


Nu ska jag göra mig i ordning lite :)
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: -

han vet inte vad han har förlorat!

2011-01-10 @ 00:53:20
Postat av: -

han vet inte vad han har förlorat. fortsätt kämpa tjejen!!

2011-01-10 @ 00:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0