Fredagen

Jag hade så trevligt igår!
Först så kom ju syster och Elin hit och myste lite. Alltid lika kul att träffa dom :)
Sen var jag med Nadja i några timmar och fram mot kvällen kom Pela, Henrik, Joel och Adde hit.
Det var super trevligt! Men jisses vad sent det blev. Och då var jag ändå nykter ska jag tala om!
Men men, trevligt sällskap fick gå före sömn kände jag. Dock är jag helt död idag eftersom natten på jobbet inte var den bästa, men jag får sova någon timme idag så blir det bättre.

Ikväll ska jag på middag med fina vänner. Sen hoppas jag på en myskväll efter det, orkar inte något annat :)
Är verkligen suuuuper trött. Får se om jag orkar hålla mig vaken idag!

Nu ska jag göra lite nytta, kanske skriver senare! Puss puss



jag och min fina nadja igår♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0