Hektisk dag

Idag har jag som sagt hjälpt Josse med en massa saker! Har varit chaufför åt henne hela dagen (:
När vi var klara så hämtade vi upp Nadja och sen åkte vi mot Magnus för att hämta mina grejer.
Det högg i hjärtat direkt vi körde in på sommarvägen. Men att se honom var värst..
Och då var jag bara in i någon minut och sa hej och tog mina grejer och lämnade hans.
Det var hemskt att se honom, det gjorde verkligen ont. Hade verkligen inte väntat mig att det skulle göra så ont..
Men men, jag vet att vi kommer bli goda vänner i framtiden!
Han står mig närmast, han känner mig. Vill aldrig förlora den vänskapen vi har odlat fram i måånga år.
Men som sagt, tror vi kommer hålla kontakten. Ingen utav oss är förkrossade, det var ganska väntat.
Och jag är ju inte arg, inte på något vis. Då borde man väl kunna förbli vänner va? Eller?
Han får komma och hälsa på mig i sthlm sen helt enkelt! :)

Just nu sitter jag i soffan hos min kära vän Josefin! Har precis ätit supergod mat (jag gjorde såsen, haha)!
Ska ta mig en till kopp kaffe och äta på min muffins som en utav katterna har gnagat lite på.
Sen ska vi gå över till Henrik :) Måste se om det blir fint eller ej..
Blir nog kvar i Orsa i natt :) Skriver mer imorgon!


PUSS på er.

Världens bästa Josefin!

Utan dig hade jag inte tagit mig igenom detta <3


Kommentarer
Postat av: josefin

tack för att du finns <3

2011-01-19 @ 20:28:15
Postat av: Madde

<3<3<3<3<3

2011-01-19 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0