Jobb & känslor

Har jobbat 12-19 idag, gick super bra. Dagen gick hur fort som helst!
Åt god middag hemma sen somnade jag på soffan. Har nyss kollat på film med mor och far.
Och jisses vad jag grät.. Känns som att alla känslor jag har tryckt undan kom fram under filmen.
Sen är jag känsligare än vanligt nu också. Så det var skönt att få ur sig alla tårar, på tiden skulle nog många ha sagt.

Allt känns bara så jobbigt, vet inte vart jag har mig själv. Det händer alldeles för mycket just nu.
Sen är det ännu jobbigare att jag inte kan prata med någon förutom min syster (som bor i Rättvik!!)
Jag flyttar snart, och jag börjar få panik över att jag gör det utan dig. Det var alltid meningen att du & jag skulle flytta tillsammans. Nu börjar jag om på nytt, på ruta 1. Det glädjer mig samtidigt som jag är sjukt rädd.
Men mitt år kan väl inte bli så mycket sämre nu va? Heh..
En god vän sa såhär till mig idag: "Det kanske är din tur att ha ett helvetes-år nu då"
Ja, det var ju snart 5 år sedan sist.. Så varför inte? Näe, det tänker jag inte tillåta.

Och du, jag vart riktigt besviken på dig igår. Du är så svår alltså..
Förstår mig inte på dig alls.


Godnatt folket.
Skriver mer imorgon, och då är jag förmodligen på bättre humör :) Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0