Middag

Ikväll ska jag och Josefin göra trerätters middag åt Andreas och Henrik..
Vi vart bjudna på en supergod avocado röra igår av Henrik så idag bjuder vi tillbaka!

Sen kommer min käre blivande sambo till Mora idag också! Blir planering och middag imorgon, sen utgång :)
Får se om vi hinner åka förbi Henriks inflyttningsfest eller ej.. Kommer bli såå kul!
Jag ska se till att den här helgen blir den roligaste på länge. Vill verkligen njuta av mina sista veckor i Mora..

Kanske åker till Göteborg på måndag med Josse också, men det är inte bestämt än. Får se!
Vore skoj att hälsa på Nadja lite innan allt drar igång med flytt osv. Men ja, det är som sagt inte bestämt.


Nu ska vi röra oss hemåt! Är hos syrran med pappa och Johan :) Fullt ös här kan jag tala om.
Det var ett helvete när vi skulle ta in hästarna hahaha :) Barn som springer överallt.. Plus Ticko!


Kanske skriver mer senare om jag hinner, annars skriver jag imorgon!
Puss på er fina människor.



Ibland saknar jag mitt mörka hår alltså.. =/ splittrad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0