Natten

Jo men det gick väl hyfsat! Inte sjutton behöver jag en man för att vara hel.
I can do this! Pepp pepp pepp. Men lite ångest fick jag allt när jag såg att hans svärmor hade lagt upp den låten jag ville att vi skulle ha på vårat bröllop.. Aj aj då högg det lite i hjärtat. Men annars gick det hur bra som helst.
Ikväll slipper jag dock sova ensam :) läääääängtar! För även om det inte var så jobbigt som jag trott, så slipper jag det helst. 
 

Egentligen skulle jag åkt utomlands med syster + familj i början på februari. Men fasiken, nu vet jag inte riktigt hur det blir. Så himla synd :( Får ringa dom och höra planen lite senare. Tänk vad skönt att få vara i ett annat land och läka. Kanske ska börja söka lite jobb utomlands? Ingen dålig idée..

Nu ska jag och Nadja baka lite bullar :) Återkommer om resultat, haha!
Puss & kram på er ♥


Titta vad lycklig jag var.. Inte just för att jag var tillsammans med honom,
 men man kan ändå se min energi i mina ögon.


Kommentarer
Postat av: T

Vart skulle du åkt utomlands?

2011-01-11 @ 15:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0