Tre veckor

Igår var det tre veckor sedan jag började mitt nya liv som singel! Visst har det gått fort?
Hinner verkligen inte med. Mitt liv har vänts uppochner helt, på gott och ont.
Men jag mår bra, förvånansvärt bra. Visst saknar jag honom, vore konstigt annars.
Dock vet jag att min drömprins finns där ute någonstans.

Över till annat..
Jag har hunnit med hemskt mycket idag!
Åkte hem från Orsa, Josse åkte med till stan.
Tog en lång springtur med Ticko, fikade med Anna och åkte hem till Nadja.
Sen nu på kvällen har jag fixat med massa viktiga papper inför resan och flytten.
Och sen tog jag mig ett långt skönt bad.

Funderar på att åka till min käre vapendragare Nadja. Hatar att vara hemma.
Tack och lov för vänner säger jag bara.

Om vädret tillåter blir det en springtur imorgon med.
Hörs imorgon!

Puss på er, och tack för erat stöd!


L O V E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0