Trött på..

.. fulla människor! Vart chaufför ikväll/natt. Dom första två vändorna var okej.. Men sen gick det utför.
Jag - "Men gud jag ser knappt något alltså" (världens dimma)
.. - "Varför inte då?"
Jag - "Öppna ögonen så förstår du varför"
När folk är så fulla att man inte kan hålla ögonen öppna är det inte roligt längre :P
Trodde nästan jag skulle få lov att bära .. in till lägenheten alltså. (taskigt att skriva ut namn)
GAAAAAH :P Sorry om du läser det här! PUSSPUSS :D

Ska jobba imorgon så jag måste veeeerkligen sova nu. Inga mer fylltrattar inatt inte :)
Godnatt folk.

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: josefin

förstår dig. så e de på jobbet. hoppas de går bra å jobba idag . pusspuss

2011-01-23 @ 14:15:07
Postat av: madde

ja usch, du har det inte lätt! ja det gick så bra så :) puss puss

2011-01-23 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0