UNDERBAR DAG!

Vaknade upp helt utvilad i en superskön säng :) Så dagen började verkligen perfekt.
Sen tog jag mitt pick och pack och åkte hem, satte på mig springskorna och drog med mig Ticko ut på en lååååång springtur (: Det var så otroligt skönt. Är sugen på att åka skridskor nu känner jag.
Sprang förbi massa folk som åkte skridskor nere vid kajen, jisses vad lockande! Får se vem jag ska lyckas dra med mig bara. Hade velat åka längdskidor också, men jag suger på det. Hatar saker jag är dålig på :P
Gud vilken energi man får av detta fina väder!

Och förresten, jag lyckades köra slut på Ticko idag!! Det har aldrig hänt förut. Fick lov att gå sista biten hem med honom tom. Och han är ändå jakthund! Så nu är jag rätt nöjd :D ÄNTLIGEN!


Tack för igår mina fina vänner, hade super kul. Ni är bäst ♥




Världens bästa väder för en springtur. Helt underbart!


Kommentarer
Postat av: jaoierjkekljasdpoiewru

ser ut som du har värsta långa benen ju haha, de haru ju inte.

2011-01-19 @ 19:00:04
Postat av: josefin

jag vill oxå åka skridskor :D och skidor :D puss älskar dig <3

2011-01-19 @ 20:27:09
Postat av: Madde

bra josse då gör vi det :D puss älskar dig <3

2011-01-19 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0