Vem vet inte du, vem vet inte jag.

Känner mig ganska lost idag. Skönt att rensa hjärnan över en springtur kan jag lova :)
Det är mycket som försiggår i min hjärna just nu. Resan, känslor, flytt och hemskt mycket mer.
Har i alla fall spenderat dagen med min fina Josefin! Åkte och hälsade på brorsan en sväng.
Köpte med blommor som tack för hjälpen med bilen. Tror det var uppskattat :)
Ska försöka komma iväg dit lite oftare, är ju ändå i Orsa typ varje dag.

Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig tänkte jag. Skriver mer imorgon :)
Puss puss!


tänker på dig mahmoud (och alla andra där nere)
men det var väl en tidsfråga innan det här skulle hända :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0