5 år utan dig, lillasyster

Inatt runt 03:00 dog min syster för fem år sen. Det var den värsta natten i hela mitt liv!
En stor del av mig dog med dig, hela min värld rasade samman.
Var så rädd att jag skulle glömma bort dig med tiden, men jag tänker på dig ofta.
Varje gång det händer något stort i mitt liv tänker jag alltid på hur du hade reagerat, och hur det hade varit om du hade varit där med mig. Brukar tänka på hur dina barn skulle ha sett ut, och hur du hade varit med mina blivande barn. Det gör så ont i mig att veta att jag aldrig kommer få uppleva det..
Jag är fortfarande arg, arg för att du inte hann leva klart. Det fanns fortfarande så himla mycket du ville se och uppleva. Du dog alldeles för tidigt.
Jag har fått lära mig den hårda vägen hur mycket man tar folk förgivet. Jag uppskattar allt du har gjort för mig, även om jag kanske inte visade det förut. Men det är inte förrens nu jag har insett vilken underbar syster du var.
Trots våra sjukdomar och jobbiga bråk visste jag ändå innerst inne att du alltid fanns där för mig.
Men det är alltid lätt att vara efterklok. "Tänk om jag hade sagt så, gjort så"
Jag är glad för dom åren jag fick med dig, men jag är arg över de åren jag vart snuvad på.


Jag älskar dig av hela mitt hjärta, kommer alltid göra.


Jag saknar dig så otroligt mycket Jessica.
Fortsätt vila i frid, min älskade underbara syster.

Kommentarer
Postat av: Anna

fäller en tår på jobbet :( tänker på dig älskade du. Ses imorgon! <3

2011-06-23 @ 00:03:31
URL: http://lindebergskan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

:( älskar dig!! <3

2011-06-24 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0