600 inlägg!

Den ni! 600 inlägg har jag gjort. Grattis bloggen!
Som ni har märkt är jag inte så duktig på det här med att blogga längre.
Men nu när jag såg att jag har gjort så många inlägg vart jag faktiskt lite taggad igen.
Hade nämligen tänkt sluta nu, att det här skulle bli mitt sista blogginlägg!
Men nu får jag ju helt enkelt köra till 700 (:

Vad har hänt då? Jaa, jag jobbar på som vanligt. Pojkvän har kommit hem från Norge!
Så alla lediga sekunder spenderas såklart med honom.
Ikväll har vi varit på Sportbaren med Anna & Jonas! (Grattis till Jonas som fyller år idag!!)
Kikade lite på fotbollen och sen tog vi en långpromenad runt tingsnäs, mycket mysigt. Det är så himla kul att vi kan göra saker tillsammans med mina vänner.
Jag är en lyckligt lottad tjej.


Höll på att dö på jobbet idag förresten! Ni som känner mig vet ju att jag är sjukt rätt för åska.
Blixten slog ner rätt nära jobbet och jag fick nästintill hjärtstillestånd! Några minuter efter det såg vi en sjukt äcklig spindel också. Inte min dag idag! Fick utsättas för alla farhågor. Gratis terapi på jobbet, mycket bra!

Nu ska jag & D kika på en film :) Sov gott! Puss & kram


Madeleine - Norge
1-2


Sekunder känns som år när du är borta, men när du är hemma går tiden alldeles för fort.
Men nu är du min! Ett tag till i alla fall.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0