Genial text

Har tänkt på dig länge, verkligen tänkt

Hur jag skall få dig att förstå hur det känns

Hur jag skall närma mig detta, våga berätta

Släppa, få hjärtat å lätta

Rädd att jag kanske hade läst dig fel

Kan jag säga nu med säkerhet

Att min första instinkt var korrekt

Nu vill jag uttrycka det i klartext

Du är helt klart unik och speciell

Universum är vigt åt dig själv

Djupaste platsen mörkaste delen

Av min själ vill jag berätta det här

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder

Vad som än händer.

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten

Blixtar prickar dig

Hälsa till satan

Vi hörs

Jag hoppas att olika olyckor händer

Du vet vad jag känner

Jag vet att du hör

Jag hoppas

Du får leva med dig resten av ditt liv

Att du lever med det i all evig tid

Jag hooka’ dig en plats att bo när det var svårt

Gav dig min axel när du var full av gråt

Låna dig pengar att klara dina knipor

Hamnar du i helvetet skicka mig ett vykort

Min kamera försvann, du skyllde på min föredetta vän

Som du dessutom knulla i min säng

Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar

Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar

Än att nånsin igen känna dina vibbar

Du ljög fan bättre än delfinerna simmar

Huvudperson i mina sämsta minnen

Om du var sist på jorden i elfte timmen

Så..hoppas jag, ( hoppas jag)

Så..hoppas jag, ( hoppas jag)

Så..hoppas jag, ( hoppas jag)

Så..hoppas jag, ( hoppas jag)

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten

Blixtar prickar dig

Hälsa till satan vi hörs

Jag hoppas att olika olyckor händer

Du vet vad jag känner

Jag vet att du hör

Jag hoppas du,

Du får leva med dig,

Du får leva med dig,

Du får leva med dig,

..resten av ditt liv

Du får leva med dig..

Du spela mina nerver ut tills dom brast

En cancer i röven vart jag än satt

Denna här belöningen blir ditt tack

Hoppas att din utförsåkning går snabbt

Att dom skriver idiot i ditt pass

Att du i ditt nästa liv blir en mask

Fan vad jag behövde få detta här sagt

Blir två ton lättare än vad jag vart

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder

Vad som än händer.

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder

Vad som än händer.

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten

Blixtar prickar dig

Hälsa till satan vi hörs

Jag hoppas att olika olyckor händer

Du vet vad jag känner

Jag vet att du hör

Jag hoppas du,

Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig, även när du får en ny.

Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så att du alltid kommer för sent

Och må köttätande myror äta upp dina ögolock så att du alltid är trött

Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..

Och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha


KÄRLEK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0