Idag (inatt) förlorar jag kampen

Ja idag (inatt) åker David till Norge igen. Han skulle egentligen ha varit hemma ett tag till :(
Men men, jag kämpar på. En vacker dag kommer jag vinna! Hatar Norge mer än någonsin just nu..

Jobbade natt inatt, gick bra. Var ganska trött imorse dock, somnade bredvid David och vaknade upp 11 nån gång :S
Har nyss blivit bjuden på ceasar sallad av min fina pojke också. Min absoluta favoriträtt! Tack fina du :)
Ska kanske träffa fröken Gidlund en sväng idag också. Annars blir det nog mest att krama om D.

Bildbomb från senaste veckan!


Alla favoriter på samma bild. Älskar er!
Haha..
Min fina vän!
Puss (:
Min andra fina vän..?
Mycket fin pojkvän.
<3
Fina Catedral & jag :)
Så fin!
:)
No words needed.
(:
KÄRLEK!!
Sötnos :)
Stolt moster :)
Josefin på Sportbaren!
Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0