Nystart

Igår började jag "mitt nya liv". Det har gått bra hittills, men det är inte just hälsan som är den stora boven.
Utan jag är alldeles för snäll och blir lätt utnyttjad, och det här måste ändras. Det är inte sunt för mig!
Jag måste bli starkare och lära mig att säga ifrån, det är nåt jag kommer få jobba med hela livet.
Vissa personer suger verkligen livet ur en (säkert utan att veta om det dock)
Men nu ska det bli ändring på det, och mycket annat också såklart.


Igår var jag med Joel, Robban och Peter i alla fall. Har aldrig skrattat så mycket i HELA mitt liv!!
Roligaste kvällen någonsin. Önskar att alla hade fått vara med alltså, sjukt kul!!
Tack för den bästa kvällen på mycket länge. Det behövdes! :)


Jobbar 15-19 idag, sen ska jag hem och invänta samtal från pojkvän :)
Min fina vän Therese kommer till Mora ikväll någon gång också. Har saknat dig bruden!
Och David kommer hem på söndag också, tror livet börjar ordna upp sig.


Näe, nu ska jag göra lite nytta. Ha en bra dag människor! Puss & kram


miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0