Toooomt

Jaha, då har alla i kollektivet flytt. Ni anar inte hur tomt det är! Jag har ju blivit så van vid att ha folk runt omkring mig 24 timmar om dygnet liksom. Jaja, Pellus kommer väl hem snart i alla fall tror jag!
Just nu sitter jag på jobbet i alla fall, har dödstråkigt. När jag slutar ska jag hem till Joel.
Ska nog bo hos han den här veckan. Båda två hatar att vara själva så det kommer nog bli bra :)
Plus att han har lovat att bjuda mig på mat ikväll, yeey!


Näe, nu ska jag försöka göra nåt vettigt. Skriver kanske senare :)
Eftersom jag sitter på jobbet så har jag tyvärr inga roliga bilder att lägga ut.
Ha en trevlig dag folk! Puss & kram


JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0