Bittersweet

Ja, igår var en tuff dag. Men mina fina vänner tog väl hand om mig!
Hade faktiskt väldigt roligt igår, trots allt. Tur att jag har så fina vänner ♥
Shoppade en hel del igår också, är hemskt nöjd med allt! 
Så det vart en rätt bra dag igår ändå.


Ikväll ska jag, Anna, Bella, Lisa & hennes kusin åka till Leksand! Får se om det är kul där :)
Har faktiskt aldrig varit där på midsommar. Kanske för att jag egentligen inte firar midsommar.
Hoppas det blir kul i alla fall. Imorgon blir det Orsa med ett annat gäng brudar :)


Just nu saknar jag min pojkvän mer än någonsin. Jag hatar verkligen att vara ifrån dig!
Dagarna går så oerhört sakta när han är i Norge. Bara några dagar kvar nu dock.
LÄNGTAR!


Ha en trevlig midsommar folk. Puss & kram


Världens bästa mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0