Anonym

Sluta vara anonyma! Är inge kul att läsa era kommentarer då ju :( Haha, vet aldrig vem jag skriver med liksom.
Fast jag har ju mina aningar om vilka ni är.. Helt bakom flötet är jag inte :D
Rymde till Josefin igårkväll. Stannade där i några timmar! Har verkligen världens bästa vänner.
Vet inte vad jag skulle ha gjort utan er!
Skulle ha åkt till min syster idag, men det här vädret lockar inte direkt. Hatar att köra bil i snöoväder!
Nu har det iofs lugnat sig. Får se om jag åker dit snart ändå då.. Hehe :)
Idag ska jag packa inför morgondagen. Visst har jag blivit impulsiv? Love it.
Imorgon ska jag träffa en människa jag inte har träffat på typ 7 år.
Är faktiskt lite smått nervös om jag ska vara ärlig.. Tänk om h*n är värsta kriminell eller nåt?
Haha, pray for me!
Nej nu åker jag till syrran ändå, här kan jag ju inte sitta liksom..  :)
PUSS
här var elin inte stor :) kan ju passa på att fråga om någon har sett min tröja som jag har på mig där?
alla mina kläder försvinner. dags för rensning snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0