Det gör ont ibland

Det är en låt jag har lyssnat på i EVIGHETER!
Robyn och Petter gjorde den tillsammans för hemskt många år sedan, 2000 för att vara exakt.
Så denna låt har hängt med mig länge. Är det inte konstigt att jag inte har tröttnat än?
Men texten är så himla sann. Brukar alltid lyssna på den när jag känner mig på bott.
Jag brukar inte tycka synd om mig själv. Men ibland tillåter jag mig själv att ha deppdagar!
Då går jag igenom allt hemskt, kollar på gamla foton mm. Jag gör allt för att riva upp gamla sår.
Förstår om ni tycker det är udda, men det är något jag måste göra för att klara av vardagen.
Under loppet av 5-6 år har jag förlorat allt, byggt upp det igen för att sedan förlora det återigen.
Dom flesta vet säkert hela historien, så det behöver jag inte dra upp (thank god)
Men det kan bli ett tips för er andra, tillåt er att ha en deppdag ibland.
Jag har min idag.
Imorgon har jag varit singel i 2 månader. Är det bara jag eller har tiden gått fruktansvärt fort?
.. fast det sägs ju att tiden går fort när man har kul ;)
T A C K alla ni som har fått denna egentligen ångestfyllda tid till att bli den kanske roligaste i mitt liv.
Det kommer ta tid tills jag har läkt helt, men med er hjälp kommer det gå så himla mycket fortare.
Och jag älskar er för det, kommer alltid göra.
Jag är förevigt tacksam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0