Drömmar

Herregud vad konstiga drömmar jag drömmer. I natt drömde jag om en vän, och att han vart allvarligt skadad.
Jag tror till och med att han dog en sväng där, men sen helt plötsligt låg han i min säng.
Så jag vaknde upp i PANIK och trodde han låg bredvid mig och var skadad eller något.
Hatar att mina drömmar är så verkliga, för jag vaknar alltid upp i panik.
För någon dag sen drömde jag att jag dog, och jag vaknde precis när jag tog mitt sista andetag.
Så himla jobbigt!
Btw, han som "dog" i min dröm är så snygg att jag blir knäsvag.
Igår hade jag skype-date med Nadja och Joel. SOM jag saknar dig gumman!
Ska försöka komma och hälsa på så snart jag bara kan ♥
Skulle egentligen ut och springa idag, men det här vädret gör mig inte direkt peppad.
Så det blir nog en lugn dag, kanske åker och hälsar på Josefin högst :)
Skriver mer senare! PUSS
idag saknar jag den här utsikten mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0