Gårdagen

Det vart en middag för tre istället för två :) Anna följde med också!
Jag gjorde lax och ris (ok, pela gjorde riset), sen åt vi en vitlökssås till. Super gott :)
Sen tog jag och Micaela en öl till, för det hade vi förtjänat tyckte vi.
Anna åkte sedan vidare till nattjobb och jag och Micaela ölade på.
Skypade med vår kära vän Nadja också! Kul att hon kunde vara med på ett hörn :)
Sen fortsatte skypandet resten av kvällen, pratade med Nadja & Joel, Stefan & David och Sercan :)
Efter det vart det filmmys på soffan, där vi även somnade!
Ikväll kör vi repris, fast hemma hos Anna!
Kul det här med att bjuda på middag, det får vi fortsätta med tjejer.
Längtar tills jag får min lägenhet nu känner jag. Kommer ha 50 meter till jobbet!!
Bara det är ju ljuvligt.. Sen kommer jag bo nära Micaela och Anna också, yey :)
Nu ska jag koka mig några liter kaffe. Vi var kaffelösa imorse jag och Pellus.
Finns inget värre! På morgonen måste man liksom ha kaffe. Fast vi försökte ju ordna till en varsin kopp, men om det vart sådär jätte gott går att diskuteras.
En sak jag kom på igår är att jag faller för sexiga röster. Pratade med en kille igår och föll pladask för hans röst!
Är inte det lite konstigt? Men ojoj vilken röst.. Både öron&ögonsten, haha!
Nu blir det en springtur med Ticko! Eller det kanske blir en promenad, han är inte den piggaste hunden direkt :(
Tack för en trevlig kväll igår tjejor, love you!
Bild från Rhodos 09. Saknar den där skjortan :( Den försvann där nere.
Borde jag bli mörkhårig igen? Är så kluven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0