Härliga värmland

Jag & Micaela tog vårat pick och pack och drog till Värmland idag!
Resan gick toppen bra, förutom att vi fastnade i en kö typ vid Vika. Trafikolycka =/
Kom fram hit och funderade starkt på att åka vidare till Örebro men bestämde oss senare för att ha myskväll här hemma och åka imorgon istället. Så nu har vi setat här i flera timmar och bara pratat om vårat förflutna osv.
Skypeade lite med David & Stefan också :) 18 dagar kvar nu..
Imorgon blir det att hämta upp en vän och leka turister i Karlstad :) Kommer nog bli kul!
Älskar bara åka iväg! Blir alltid så roligt då. Sen att jag har med mig Micaela gör det hela ÄNNU bättre :)
Skriver mer imorgon.. Godnatt på er :) PUSS PUSS
olyckan! =/
fina micaela :)
micaela fixade mitt hår också, fint va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0