Lättad

Nu är det över, jag slipper den där ångesten. Jag är så glad!
Det gick mycket lättare än jag någonsin trott. Så nu är jag mig själv igen :)

Har varit på stan med Josefin idag. Råkade shoppa lite (:
Det vart en skjorta och två toppar. Man får tröstshoppa om man har haft sån ångest som jag hade!
Träffade Piven där nere också. HAN HAR EN ENGELSK BULLDOG! Fan vad sur jag blev.
Jag har alltid velat haft en sån, det vet ju ni som känner mig.
Världens sötaste! Åååh vad orättvist livet är. Jag vill också!

Träffade även på min käre vän Micaela också, söt som alltid.
Hon skulle på jobbintervju idag :) RING MIG SÅ JAG FÅR VETA HUR DET GICK!


Nu ska jag ta några glädjeskutt och städa lite här hemma. PUSS PÅ ER!


fan för egypten att dom måste strula så. jag vill tillbaka nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0