Middag för två

Ikväll blir det romantisk middag med Micaela! Blir nog en film också.
Är man karl-lös så får man ta till sina vänner. Sen får jag se till att passa på nu för snart kommer Pellus man hem :(
Känns som jag är den enda singeln i världen just nu, waa!
Funderar på att åka till Göteborg över en helg, träffa Nadja och bara ha kul. Behöver komma ut lite, och träffa lite folk :)
Något helt annat..
Vad underligt det är att prata med en människa man kände väl förut, men som man inte har pratat med på typ.. 7 år? Skit kul att man hittar tillbaka till varandra. Har blivit mycket av det på senaste tiden!
Jag och Micaela var bästisar i 1an, 2an och 3an, sen bytte jag skola! Och nu har vi fått tillbaka kontakten igen :)
Sen har jag även fått tillbaka kontakten med en kille som bodde här förut, vi har verkligen inte haft någon kontakt alls på flera flera år. Sen råkade han skriva fel på chatten på fb en gång, och nu har vi fått tillbaka kontakten igen!
Älskar att lära känna nya människor! Fast just dom här två är ju inte nya, men ändå!
Snart kommer Anna och Micaela hit i alla fall. Sen ska Anna jobba natt inatt, så jag och Micaela ska ha en romantisk middag + film! Så nu måste jag göra mig i ordning. Puss på er!
mina fina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0