Min dag

Åkte till Rebecka vid ett :) Var såå himla fint hemma hos dom!
Och det var verkligen super trevligt att träffa dem, var ju som sagt inte igår.
Filippa var så söt :) Och så stor! Senast jag såg henne var hon en liten bebis typ.
Ska börja åka och hälsa på oftare! Shame on me.
Dom var så söta och bjöd mig på både mat och fika. Tack snälla ni! ♥
Efter det åkte jag hem till Anna med lite godsaker till henne :)
Sen fastnade jag där några timmar, hehe.
Körde henne till jobbet och nu har jag landat hemma!
Vart lite irriterad på en viss person idag så jag bestämde mig för att åka till Örebro på lördag :)
Anna ska nog hänga på också! Läängtar. Älskar Örebro!
Dock har jag ju inte så hemskt trevliga minnen därifrån! Gjorde ju min tredje hjärt-operation där.
Var vaken under operationen och mådde S K I T efteråt. Men det är en fin stad.
Sen bor det fina människor där också, det gillar vi :)
Ha en trevlig kväll människor. PUSS

gillar den här bilden :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du hitta på i Örebro då? :)

2011-03-16 @ 21:32:43
Postat av: Madeleine

Anonym: Jag ska hälsa på en vän.. :)

2011-03-16 @ 22:25:59
Postat av: J

Ok :) Då får du köra försiktigt och se till att hålla dig vaken hela vägen hem.

2011-03-16 @ 22:41:11
Postat av: M

Haha, I will :)

2011-03-16 @ 23:20:21
Postat av: J

Bra!

2011-03-16 @ 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0