T R Ö T T

Herregud vad trött jag är idag! Vart ganska sent igår.
Vi hade filmkväll hos Joel igår, dock sattes filmen på så himla sent pga att dom skulle spela klart sitt förbaskade spel.
Men när jag och Pela hade setat där länge nog och stirrat på tvn så fastnade även vi i spelet.
Sen såg vi i alla fall filmen "The collector", fett äcklig film. Dock var jag inte så himla inne i filmen, satt mest och smsade hela natten :D
Idag har jag inte gjort något speciellt alls faktiskt, ätit lunch och tagit en promenad med Ticko!
Är så sjukt trött idag, så jag orkar ingenting annat.
Men jag vaknade upp på bra humör i alla fall, hade fått ett meddelande från "C" som sa att han mådde bra iaf.
Näe, nu ska jag försöka göra något vettigt. Ha en bra dag alla!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0