21

Konstigt nummer. Lät mycket bättre med 20! Rackarns :P
Har haft en bra dag hittills. Vaknade upp bredvid Micaela runt 7 (?!) och tog en kopp te och bara myste.
Nu är jag hemma hos mig i alla fall. Inväntar att min kära far ska komma hem!
Många utav mina absoluta favorit människor kommer vara här och fira mig idag, och det gör mig så himla glad!
Pojkvän är dock i Norge och jobbar.
Madeleine - Norge
0-2

Här är i alla fall bilderna ifrån lördagen, tog dock inte så många! Vart bjuden på mat och alkohol av min fina Adde på sportbaren.
Det var verkligen en toppen kväll. Tack alla fina, ni är världens bästa vänner. Älskar er!

Som sagt, tack för allt. Ni är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0