Helg!

Idag kl 19.00 vart det helg för min del :) Skönt!
Gick raka vägen "hem" till kollektivet såklart. Först vart det ett kort besök hem till moi och sedan åkte jag, David och Stefan på en liten roadtrip! Micaela var på kalas så det vart jag och grabbarna ikväll.
Vi åkte till Josefin & Rutter i alla fall. Stannade där ett tag. Lyckades facerapea Rutter också :D Fast jag var snäll, det var en lindrig facerape. Men nu är han uppvärmd! Bajsapa (:
Åkte och hälsade på kära Micaela en sväng också. Hon var i fin form vill jag lova, haha!
Nu är vi hemma i alla fall :) Imorgon blir en spännande dag (om jag får upp Micaela ur sängen vill säga)
Berättar mer om det imorgon.

Hoppas ni hörde min kära man på radion idag också. Höll seriöst på att skratta ihjäl mig!
Lyckas inte lägga upp klippet. Gör det sen! :D
Om jag är stolt? Oh ja! Världens bästa vän & världens bästa pojkvän. Kunde inte varit stoltare!


Sov gott folk! Puss & kram

trött kille?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0