Misär

Som om den här dagen inte kunde bli jävligare! Det kunde man väl ge sig fan på..
Herregud vad less jag blir. Jag & Micaela tog en promenad för att försöka lugna ner oss, men icke.
Ingenting hjälper idag! Dagen började skit dåligt, och det verkar ju inte direkt bli bättre om man säger så.
Förstår att ni inte fattar ett piss om vad sjutton jag snackar om. Men den här dagen är MISÄR som min fina Adde så tjusigt hade sagt. Såklart ringde han mitt i misären så jag nästan började gråta också. KUL!

Det enda positiva med den här dagen var att Lena & Bernt kom hem till mig och hälsade på min syster och mami.
Det är alltså mina svärföräldrar för er som inte har hängt med i svängarna.
Sen var jag och David på Pronto och köpte mat tidigare, och då sa Halim att jag ser mycket lyckligare ut och pekade på David och sa "det måste ju vara din förtjänst, är glad för din skull Madde". Jag är mycket lyckligare med dig! Är så himla glad att alla verkar se det :) Däremot är det inte lika kul att jag inte kommer se ditt vackra ansikte på hundra år. Därför säger jag härmed upp vänskapen med Norge.



Madeleine - Norge
0-1

Som ni märker är jag inte den muntraste människan på jorden idag. Men jag tar ut all min aggression & sorg idag så jag är på topp när jag kommer till jobbet imorgon. Ha en trevlig kväll folk, för det kommer då inte jag ha.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0