Rastlösa Madeleine

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Att jag aldrig lär mig!
I förrgår spenderade jag, Ellinor och Micaela kvällen i ett träd.
Det kanske låter konstigt men vi hade sjukt kul i alla fall. Lite vin och trevligt sällskap är alltid kul, särskilt om det är i ett träd. Bästa Anna kom förbi en sväng och sa hej också :) Mycket trevligt!
Igår lunchade jag och Micaela med min familj i Orsa. Trevligt det med!
Sen vart det en spontantripp till Sågmyra där jag köpte två tshirtar och ett par solbrillor :D
Kvällen avslutades med skype-dejter med soldaten och pojkvän.
Vi såg filmen "Just go with it" igår också, sjukt bra film! Micaela somnade såklart, men jag kan intyga att den var bra i alla fall, haha.
Sen imorse såg vi "Gnomeo & Juliet", så himla söt alltså! Mycket sevärd film :)
Tog en liten promenad med vovvarna & Anna vid lunch också. Annars har det inte hänt så mycket idag!
Återstår att se vad som händer senare. 

Märks det att jag är trött på att vara sjukskriven?
Är så himla rastlös.. Men på måndag börjar jag jobba igen. ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0