Rubriklös

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Ni har inte missat något, har enbart jobbat och varit med Micaela. Chockerande? Nej.
Peter & fina Beda kom förbi igår också, alltid lika trevligt. Annars har det som sagt inte hänt något alls.
Eller jo, min syster klarade körkortet idag! GRATTIS!! Skulle egentligen ha bjudit henne på middag men jag slutade så himla sent idag så vi hann ej :( Får ta det en annan gång!
Har inte bestämt mig om hur jag ska göra i helgen, fyller år på måndagen så vi kanske ska fira lite.
En kär vän kommer hem så något kul lär det bli i alla fall. Längtar!


Inatt sover jag hemma för typ andra gången den här månaden (läs: på flera månader)! Jag tror inte ni förstår hur konstigt det känns.
Men det är bra, måste börja vara hemma lite mer. Bor praktiskt taget hos David, inte okej.
Aja, nu ska jag ta och sova. Puss & kram


just nu är saknaden efter dig enorm.
älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0