Tillbaka till verkligheten

Igår åkte David & Stefan till Norge! Så nu har verkligheten infunnit sig igen.
Vad har hänt sen sist då? Jo, jag & Adde åkte till sjukhuset i fredags!
Vi kom fram till att Adde har smittat mig! SVINKOPPOR. Tack för den passningen kompis ;)
Så den tysk/dansk/arab-talande läkaren sjukskrev mig. Skulle ha börjat mitt fasta jobb imorgon.
Kul att bli sjukskriven det första man gör liksom, haha. 
Jag, Micaela, Stefan & David åkte till Rättvik på fredagen efter sjukhusbesöket och då unnade jag mig faktiskt några öl. Stefan skulle dit och fixa något och så passade vi på att hälsa på min syster :) Mycket trevligt! Efter R-vik eldade vi ute på Davids gård och bara myste. 
Så i lördags påbörjade jag min penicillinkur! 3 tabletter om dagen i 10 dagar.
Valborg firades inte alls. Jag & David åkte och hälsade på Jonas & Emelie en sväng bara.
Vi somnade på soffan runt 21 :) Mysig sista kväll va? Haha. Typiskt!
Söndagen var bara ren ångest. Hatar att säga hejdå! Och inte nog med det så sjöng dom om dryga farväl i varje låt som spelades. Men jag & David hann ändå med en del trots ångesten. Bjöd Micaela & Stefan på kycklingpaj. Gjorde en paj åt min föräldrar + Jill som kom hem igår också!
18.00 lämnade pojkarna mig & Micaela. Har inte varit upp i Davids rum sedan dess! 
Herregud vad jag saknar dig. Känns bara så fel att vara i huset när inte du är här.
Tur att jag har Pellus i alla fall. Annars hade livet inte varit kul just nu!


Micaela plockade blommor till Jessicas grav! GULLHÖNA!

Jag & David tog en mini-utflykt innan vi åkte till Jonas & Emelie :)

Myspys (:

Eldning på Davids gård (;



Förresten! David, vi har varit tillsammans en vecka idag xD
Grattis till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0