Fredagen den 13e!!!

Jag måste ju verkligen vara världs-sämst på att blogga!
Men vad har hänt på senaste tiden då? Jaa. Vi hade en grillkväll i förrgår! Sjukt mysigt.
Dock åskade det som fasiken och ni som känner mig vet vad jag tycker om åska.. 
Igår var vi till Borlänge och shoppade lite! Hittade en del faktiskt :)
Sen åkte vi vidare till Hedemora och hämtade nånting som Stefan skulle ha! Avslutade roadtripen med ett besök hos Stefans vän där vi blev bjudna på kladdkaka & kaffe :) Mycket trevligt.
Åkte hem en sväng igårkväll också. Får ångest när jag åker hem, är nämligen ALDRIG här!
Men idag ska jag spendera nån timma här hemma faktiskt.
Imorse fick jag frukost på sängen utav min fina pojkvän. Du är så gullig! Tack tack tack (:
Så den här dagen började super-bra. Hoppas att det håller i sig! Det är ju ändå fredag den 13e =/
Ska snart åka och säga farväl till en av mina närmaste vänner, så det är ingenting jag tar förgivet.
Antar att den här dagen kommer bestå av mest tårar =/ Jag kommer sakna dig!!!!!!!!!!!!


Har till på söndag att bestämma mig om jag ska ha lägenheten också. Hjälp?
Den ligger bara ett stenkast ifrån jobbet. Men jag är kluven. Aja, vi får se hur jag gör :)
Nu ska jag börja förbereda inför jobbet. Börjar 19 och slutar 16 imorgon :P Mördarpass!
Kommer nog inte blogga nåt mer i helgen. Jobbar nämligen söndag-måndag också.
Så ha en trevlig helg alla ni! Puss & kram
Min fina familj under roadtripen!
Haha.. Jag älskar er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0