11 veckor = CHOKLAD!

Shit vad ohändelserikt mitt liv är just nu. Bara jobbar jobbar jobbar.
Eller ja, vi var och startade upp min bil idag. Den tvärdog igår, min vanliga otur!
Sen åt jag lunch med mina kära päron. Fick choklad och massa annat gott (läs: snus) av mamma, så söt ♥
Har man varit sjuk i 11 veckor har man förtjänar choklad, punkt slut!


Imorgon jobbar jag natt. Tänkte att jag skulle försöka få lite saker gjorda innan jag börjar, men jag räknar inte direkt med att det blir av haha :) Är så otroligt trött och sliten.


Nu: soffhäng med Pellus as usual. Hade fint!

PÖSS!


Otroligt nog saknar jag den här grabben rätt mycket. Även fast han kanske är lite "feminin" ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0