Finbesök

Idag fick jag finbesök av Josefin & Leo! Satt och pratade i någon timma, kikade på gamla bilder och sen myste jag med Leo såklart :) Han är så himla fin alltså.
Efter det jobbade jag i några timmar också. 
Har bokat in Ullared med la familia (D ingår) idag förresten! Eller halvt bokat i alla fall, jag och mamma måste ta ledigt först.
Kommer bli grymt! Har aldrig varit där. Kan bli dyrt.. Hehe :P


Nu ligger jag och kikar på EMA! Tänkte att jag skulle försöka somna till det (lycka till)
Imorgon är jag LEDIG!!  WOHOOO!! Kvällen ska spenderas med bästa Anna. Dagen kommer att bestå av vila och städning. Inte lika kul.


Sov gott vänner! Puss & kram

haha, dör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0