Hard work work

Eftersom David jobbar borta en vecka och är hemma en vecka så har jag tagit på mig lite extra jobb den här veckan!
Ska jobba tre nätter denna vecka! Drygt- ja. Men jag kan ju lika gärna vara på jobbet och längta efter David än att sitta här hemma. 


Nästa vecka ska vi till ULLARED! Waa vad kul. Jag, David, mamma och pappa!
Vi ska bo på ett slott, haha. Var lite sent ute med att boka boende så det fick helt enkelt bli ett slott.
Folk skrattar åt mig när jag berättar vilken budget jag har under Ullared-vistelsen. Men va fan, hur ofta åker man dig liksom? Sen tänker jag köpa massa julklappar och en heeel del till hemmet. Längtar!


Nu blir det myskväll med Michell. Puss!



Shopoholicen i mig skriiiiiker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa du kan aldrig budgetera nog mycket när du ska åka till Ullared....fråga en som har varit där förr....hahahaha....

2011-11-21 @ 23:01:25
Postat av: Anonym

Haha va bra då, då behöver jag inte känna mig dum :D

2011-11-22 @ 18:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0