Hejdå David, hej bekväma & fula Madeleine

Jaha, nu har min prins åkt till Norge igen.
Det betyder att jag har min ful vecka just nu. Rätt skönt det med faktiskt :)
Men fyy vad tråkigt det är när David är i Norge. Dagarna han är hemma går alldeles för fort, och dagarna när han är borta alldeles för sakta :(

Tur att jag har min käre sambo Michell i alla fall! Just nu myser vi i soffan framför Fråga Olle dokumentären, haha.
Imorgon är det back to reality, hon till skolan och jag till jobbet!
Och det innebär att vi inte kommer ses någonting denna vecka typ, jag börjar jobbet när hon slutar skolan.
Men men, så kan det vara :)


Ska försöka blogga bättre den här veckan!
PUSS & KRAM 

Några fina bilder på mig & David ifrån Kroatien.
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0