Ny tv, ny hårfärg + världens bästa pojkvän

Är verkligen dålig på att blogga, jag vet!
Har hänt så mycket dom senaste dagarna så jag har inte haft tid helt enkelt. Igår fick vi vår efterlängtade (svindyra) tv! Den är så sjukt bra alltså. Sen fick vi med en surfplatta + 3D glasögon :) funkade faktiskt jätte bra med 3D, över all förväntan! Idag så skulle vi ha åkt till Josefin, Rytter och lilla Leo men David mådde inge bra alls imorse så vi får ta det imorgon istället. Längtar så efter att få se lilla Leo!

Annars då? Nja, sitter på jobbet just nu. Leker dock mest med surfplattan, haha!
Fick en jätte fin klocka av David idag också! En sån som man sättet varje del för sig på väggen. Så jävla fin!! Du är så otroligt snäll Dave. Tusen tack <3
Kan ni fatta att vi har träffats seriöst sedan februari?! Vart tog tiden vägen?
Det går alldeles för fort när man har kul :) tycker om dig så himla mycket fina du!

Nu ska jag jobba vidare. Ha en trevlig kväll folket!

Såhär ser klockan ut! Och såhär ser jag ut nu förtiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0