Värdelös

Åh jag är så otroligt värdelös på att blogga!
Men idag tvingar jag fram ett inlägg.. För min vän Micaela fyller nämligen år!
Av mig och David fick hon ett par jeans (det var på tiden), nagellack, mys-strumpor och ett par örhängen.
Tror hon blev glad :) Är dock ganska besviken eftersom maran inte hade gjort någon födelsedags tårta.
Det kommer hon få höra några år.. Morr!!! Var så otroligt sugen på tårta.


Min kära man har åkt till Norge idag också. Jävla Norge!
Tur att jag har nya tvn att umgås med. Och soffan. Och Sigge..
Kanske kan fungera utan honom i fem dagar ändå, haha ;)


Nu ska jag kika på lite as tråkiga serier och försöka somna.


Grattis Micaela. Hoppas du fick en toppen dag ♥

Kommentarer
Postat av: Maran

tack för fina presenter älskade!

2011-11-09 @ 12:23:00
URL: http://micaela.nudefront.com/blog
Postat av: Madeleine

Varsågod Maran! <3

2011-11-09 @ 23:00:08
URL: http://madeleinebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0