Fjärde natten gillt?

Nu är jag inne på fjärde natten utan sömn. Blir tokig! Hostar hela nätterna. Känner mig som en zombie.
Vad har hänt annars då? Jobbat, jobbat och jobbat typ. Resten av tiden har jag spenderat med att försöka sova!
Beställde en tv idag, en svin dyr sådan. Lite över 20 000 kr gick den väl på. Hejdå lönen.
Fast David betalade faktiskt halva :) Hoppas verkligen att den är bra nu, hehe.
Var och shoppade lite med CurryAnja också. Hittade ett par byxor, en tröja och en sjal!
Curry hittade dessvärre inte så mycket alls. 

Nu ligger jag i soffan och väntar på att börja jobba. Funderar på att försöka sova tills dess, kan ju vara värt att testa i alla fall.

Här är några bilder ifrån min & Davids första dejt (!!!) i lördags.


j a g .  ä l s k a r . d i g 


Kommentarer
Postat av: Sandra

FAN va snygg klänning :D

2011-10-26 @ 15:19:24
Postat av: Madeleine

Ja jag älskar den!!

2011-10-27 @ 08:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0