Michella <3

Igår hade jag och Micaela kvalitetstid! Så otroligt länge sen det bara var vi två. Har saknat det! Skärpning på oss, vi bor ju för fasiken i samma hus. Mer kvalitetstid!!
Sov i soffan gjorde vi också! Dock sov båda två inte bra alls, vaknade 100 ggr.
Tror nog att båda två har haft svårt att sova sen Maja dog. Man drömmer så otroligt konstiga drömmar och sover aldrig tryggt. Hon var liksom tryggheten i detta hem, det är så otroligt tomt utan henne.
Nu har Sigge (den andra katten i huset) tagit på sig rollen som myskatt i huset. Han har ALDRIG varit en myskatt!!
Han sover med mig varje natt och följer vartenda steg jag tar. Underbara katt! Han sörjer nog han med..
Jag saknar dig Majo ♥


Just nu håller jag på att städa och tvätta kläder. Otroligt tråkigt men det behövs ju göras det med.
Kanske skriver mer sen! Börjar närma mig 700 inlägg nu :D
Puss & kram på er!

image description

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0