Typiskt mig

Missade min tandläkartid idag! SUCK!! Typiskt mig att glömma det när jag har gått och tänkt på det massvis. Igår var en mycket bra dag. Vi var till Josefin & Rytter och hälsade på i nya huset, så himla fint. Sen åkte vi till min farmor där pappa, farbror, Jessica, Björn, Elin o Julia var :) Jätte kul att se alla! Sen åkte vi vidare till Skattungbyn och var med Davids föräldrar lite. Avslutade dagen med att äta middag hos min föräldrar. Mysig dag som sjutton ♥

Idag har det inte hänt alltför mycket. Lena & Bernt kom hit, skulle fixa med biljetterna inför Kroatien men det sket sig. Sen lunchade vi på ishallen också. Just nu ligger vi i sängen och degar!
Fixa med tvätten är vad som står på schemat idag- KUL! Blä, hatar att tvätta.


Ha en bra dag! Puuuusss


Maja trivs i nya sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0